Friday, October 30, 2009

studio.

detik rakan2 ku abes xm..aku smpai ke s2dio...
ad yg ingt ak amik paper tuh.. :)
borak2 dgn adya abby n misu.
tb2 rindu dkt s2dio.
ak pon pg la tmpat ping pong n tros main - din shu.din bat.reza.
gelak jer main..xserius sgt pon.. tb ain n din bat menang. hehehehehe
lepak ngan ameer..borak2 ngan yein..sayed..

lepas tuh buat keje..
borak2 ngan akmal..2njuk my blog...hehehe
dea sgt baik.. sy suka dea,.. (jgn salah paham lak)

mlm tuh mmg lapar..
aku xpunya wang langsung
lalu aku msg kpd ibuku.

ak bajet hmm xmkn la mlm nih... tpp xleh stad sbb xmkn.. hu
sedih sgt..

ak akn sedih kalu xdpt mknn.
akmal dea beli bubur.. dea kasi kat aku skit..
sungguh bahagia.... sgt2...terima kasih akmal...
ak mkn dgn nikmatnya.. hehehe
pastu wat teh satu s2dio (mcm dah habit)

farid pon kasi kat aku mknn (walopon sekeping roti pon bole mmbahagiakan daku ini)
abby kasi biskut--sedap...
hmm xdpt mknn sndr org kasi mknn (alhamdulillah..aku kn bersyukur..)

ak balik umah sbb ngantok..tumpang min
ym ngn nawar sbntar shj...
hrp2 dea stad... :)
tb2 nawar msg ajak tgh ari masak2 kat umah dea
bestnyaaa seap masuk mimpi ain lagi
mimpi ( bgn ym kat nawar kata nak....n nak masak gulai.. hehehe ntah ape2)

tp serius nak..
selama ini ( nawar n kak leya byk tolong ain)
terharu kdg2..
bila dea ingat kita xmkn ag..dea kasi mknn
kita patot menghargai org yang care pasal kt

ak yg br tersedar dr tdor
dapat merasakn
masih ad orang yang sayang dkt aku..
aku patot bersyukur dan rs bertuah ak memiliki org2 sekeliling aku..

sayang mereka...


No comments:

Post a Comment