Sunday, October 30, 2011

Wednesday, October 19, 2011

kecantikan wanita




Siapa yang cantik? Awak cantik? Saya? Atau dia?
Kalau di Bollywood mungkin kata mereka, Aishwarya Rai yang tercantik, atau di Hollywood, Paris Hilton adalah cantik pada pandangan mereka dan mungkin juga di Malaysia, Fasha Sandha yang tercantik.
Siapa agaknya yang dapat memberi definisi dan ciri-ciri tepat tentang apa yang dikatakan sebagai 'cantik'?
Cantik adalah sesuatu yang sangat subjektif. Setiap orang mempunyai definisi kecantikan masing-masing.
Mungkin bagi saya, cantik adalah begitu dan begini, tapi bagi anda, lain pula.
Tiada siapa dapat memberi definisi tepat tentang cantik.
Mata lah yang akan mendefinisi cantik. Namun kini, pada pendapat saya, barat sudah pun mempengaruhi definisi cantik pada dunia dan hampir seluruh dunia memakai definisi cantik barat.
Kadang kala, cantik juga didefinisi mengikut tempat, kaum dan budaya.
Kalau di barat sekarang, the thinner the better, tapi berbeza pula di Mauritania, Africa, the bigger the better.
Orang di barat berperang dengan aneroksia dan bulimia akibat mahu kurus, sebaliknya di Mauritania, wanita mengamalkan 'makan paksa' sejak berumur 5-6 tahun untuk gemuk, agar menjadi cantik dan mudah mendapat jodoh.
Sungguh berbeza kan? Definisi kecantikan yang sungguh berbeza.
Ataupun, ada juga yang sanggup melakukan pelbagai cara yang pada pandangan kita pelik dan tidak masuk akal tetapi pada mereka, itulah cantik!
Satu kaum di Thailand menganggap leher panjang itu cantik, lantas sejak dari umur 5 tahun lagi, mereka sudah dipakaikan gelang logam di leher agar leher mereka akan menjadi semakin panjang dan panjang dan panjang justeru mereka cantik dan mudah mendapat jodoh.
Di Sarawak pula, suku kaum Oran Ulu menganggap telinga panjang itu sangat cantik pada mata mereka, lagi panjang, lagi cantiklah seseorang wanita itu pada pandangan mereka.
Tapi kini, generasi muda sudah tidak lagi mengamalkan amalan ini. (Mungkin sudah terikut-ikut definisi cantik barat..hmmm)
Perlukah jadi cantik?
Di Mexico, kaum wanita menghabiskan separuh dari gaji mereka untuk kecantikan seperti ke salun, malahan ada juga pakej bayar secara ansuran untuk pembedahan plastik.
Atau di Iran, pembedahan hidung sangat popular di sana.
Wanita Iran sanggup berkorban wang ringgit demi mendapatkan hidung yang diidam-idamkan lantaran kata mereka, hidung mereka besar.
Tetapi saya tertanya-tanya juga, bukankah mereka Islam dan Islam melarang pembedahan plastik untuk tujuan kecantikan? Wallahualam.
Bayangkan betapa wanita-wanita ini mahu kelihatan cantik.
Betapa pentingnya menjadi cantik pada seorang wanita itu.
Macam-macam sanggup dikorbankan, wang ringgit, masa, kesakitan yang perlu ditanggung demi cantik, bahkan, hukum agama pun sanggup dilanggar demi cantik.
Tidak kisahlah perbuatan mereka dilarang agama, janji mereka kelihatan cantik. Plastic surgery,Botox, liposuction, gastric bypass sekarang bermain di sekitar hidup wanita demi cantik.
Walaupun mereka sedar akan kesan sampingan perbuatan ini, semua itu ditolak tepi, demi CANTIK.
Innallah jamil, wa yuhibbu jamal: Allah itu cantik dan sukakan kecantikan.
Kata mereka, apabila diri terasa cantik, barulah mereka ada keyakinan diri.
Saya juga bersetuju dengan ini, tetapi bukanlah sampai sanggup berkorban segalanya demi cantik.
Allah suka akan kecantikan, tetapi bukan lah sehingga mengubah ciptaanNya.
Tambahan lagi, mereka yang ekstrem mahu kelihatan cantik ini, bukanlah mahu kelihatan cantik di mata Allah, tapi di mata manusia. Semuanya dilakukan agar kelihatan cantik pada manusia dan agar mendapat tempat di hati manusia.
Dulu sewaktu kecil, saya juga suka kelihatan cantik.
Kalau baju pink, maka seluruh badan perlu pink termasuklah sepit dan pengikat rambut. Tapi kini, saya bukan perempuan yang obses cantik, kerana pada saya, cantik bukan sekadar di wajah, tapi cantik itu dari akhlak dan keimanannya kepada Pencipta.  
Cantik akan pudar walau cuba dipertahankan, tapi akhlak itu hiasan yang kekal pada diri seorang wanita.
Wanita yang cantik akhlaknya, maka cantiklah luarannya.
Tiada guna mempunyai wajah seindah bidadari kerana satu hari nanti, kita cuma akan menjadi tengkorak yang menakutkan.
Bukanlah tidak perlu menjadi cantik dan perlu mejadi buruk sedangkan Allah menyukai kecantikan, tetapi, biarlah cantik itu kerana Allah, dan definisi cantik itu juga perlu sesuai dengan Islam.
Janganlah sanggup melanggar larangan agama demi kelihatan cantik.
Perbaikilah akhlak diri sekaligus, anda akan kelihatan cantik pada pandangan Allah dan pandangan manusia.
Bersyukurlah dan berpuas hati lah dengan kurniaan Allah kepada kita, dan gunakan ia sebaik-baiknya hanya keranaNya.
Tiada yang lebih indah pada ibu bapa selain anak-anak yang soleh solehah, tiada yang lebih bahagia pada seorang suami selain seorang isteri yang solehah dan tiada yang lebih bernilai pada Allah selain hambaNya yang soleh solehah.





Bulat2 saya menyalin dari artikel I luv islam ini. Kerana isi yang ditulis betol2 menyedari saya.

Allahuakbar

Saya mengaku. Aah. Cantik untuk pandangan manusia.. kadang2 alpa untuk cantik di pandangan Allah. Sedih n malu sgt. Kita sedar kita salah..

Video Wardina lagi la menyedari sy.
Jangan lagi kita abaikan.
Jangan Abaikan yang Satu.
Mari kita melakukan proses kecantikan sama2 seperti dlm video wardina.. Perempuan mmg akn melalui byk proses.. Kita wanita juga senang terpengaruh. Lelaki pon sama Cuma aspek mereka berbeza dgn kita..


perempuan oh perempuan..

Videos


Tuesday, October 18, 2011

Jika dirimu sekarang sedang menunggu seseorang untuk menjalani kehidupan menuju redha-Nya,maka bersabarlah.Demi للّهُ",dia tidak datang KERANA kecantikan,kepintaran ataupun kekayaan.Tetapi dia datang kerana PANGGILAN HATIMU yang inginkan pendamping bagi menemanimu menuju redha للّهُ".Namun للّهُ" lah yg menggerakkan HATInya.Simpanlah segala bentuk ungkapan cinta dan "kunci' hatimu rapat2'' hanya untuknya kerana للّهُ" akan menjawabnya dgn lebih indah di saat yg tepat indah pada waktunya..♥♥♥~Amin..

Monday, October 17, 2011

Agnes Monica - Karena Ku Sanggup.flv


Biarlah ku sentuhmu
Berikanku rasa itu
Pelukmu yang dulu
Pernah buatku

Ku tak bisa paksamu
‘tuk tinggal disisiku
Walau kau yang selalu sakiti
Aku dengan perbuatanmu
Namun sudah kau pergilah
Jangan kau sesali
http://hotliriklagu.com

Reff:
Karena ku sanggup walau ku tak mau
Berdiri sendiri tanpamu
Ku mau kau tak usah ragu
Tinggalkan aku
Huuu.. kalau memang harus begitu

Tak yakin ku kan mampu
Hapus rasa sakitku
Ku ‘kan selalu perjuangkan cinta kita
Namun apa salahku
Hingga ku tak layak dapatkan kesungguhanmu

Back to Reff:

Tak perlu kau buatku mengerti
Tersenyumlah karena ku sanggup

Saturday, August 13, 2011

Monday, August 8, 2011

dear my love,


Sunday, August 7, 2011

i will do anything for u.
if leaving u will make u happy, 
ill do it
even though my heart breaks into little pieces


-nurulainyahya
-si jiwang karat tak bole belah..

Friday, July 22, 2011

rindu

i miss my friends.

nina.liana.sara.
liyana.syaf.nazian
nawwar.adya.

sy berdoa kamu sekalian sihat dan bahagia.. serta di rahmati Allah.
raya kali ini.. nak sgt jmpa ampa semuaa... :D

xoxo

Tuesday, July 12, 2011

happiness


 thanks bos.. hihi tgi.. waaa.. makan besar bersama jay2,peng2,boi2,sophie, jt,seful,afiq,ken2 dan smoke2..hihi


try to control sbb dok sebelah boss.. haha njoy sgt2.. byk gmba dlm kamera bos.. tp malu nk minx. hoho.. nih smua gmba curi dari jay2..walopon stress, hepi tuh sentiasa ada dlm my team.. syok toi.


tba2 windu kat kawan. huhu.. apa cter la mereka. T_T. hrp kamu dua hepi2 dan sihat2..


Thursday, July 7, 2011

bersih ke xbersih nih?

hangat gila topik2 org nk sembng sekrg nih... ak pon tumpang hebat jaaa... hahha
tapi apa2 pon aku hnya suarakan pendapat aku ja.. yang xseberapa..


apa2 bersih pon... baik aku nk bersihkan diri aku dulu.. lepastuh belajar bg pndai smpai phd ke apa ke... then belajar politik.. then buat parti baru ... hahahha


xde lah.. aku nak bersihkn diri.. mandi. 


lamanya xmenulis blog.. sejak kebelakangan nih aku byk berfikir... tapi kerja opis melamabak2... tiap2 hari stay back... duit masyuk xpe la gak... lebih kurg jer.. t ap2 pon bersyukur ain... Amiiinn... 


ak jmpa kawan aku.. seronoknya.
aku suka ade kwn.. haha


kwn aku dpt belajar oversea.. congrats sgt2..
kwn aku tgh hepi kat oversea...aku tumpng hepi tp aku lg hepi kalu ak dpt tumpang pegi .. haha.


aku teringin nak pegi...
xpa.. suatu hari nanti.. :D


apa2 pon bersihkn diri dulu...... 
byk bnda nk cter sbnarnya.. tpi dah xlrt.. zz.


nk letak gmba sbgai kenangan ku.. xkisah la org nk kata diari ke apa.. hahha... 




  hahaha
peace

Friday, June 24, 2011

 if u love 2 people at the same time, choose the 2nd one. because if u really loved the 1st one u wouldn't have fallen for the 2nd. -J. Depp

Friday, June 17, 2011

dea sgt baik n swetttttttttttttttttt


aku sayang mereka

finally
am i happy?
of coz la sbb xperlu nak wat course work n nak kna byr yuran lagi..
hahha
rekod - part 10
caya la ain..


serius nak terima kasih sangat dekat kawan2 yg xhenti2 sokong ain.. i love them..
kat famili sbb slalu bg ain tenang..


tapi yg plg byk tlg ain kawan baik ain.. sharifah nawwar n noor adya... yang paling bes jehan , afiqah byk tlg ain..
bos2 kat opis pon understanding
sai.. misu.. huhu.. nawal.. meor.. dll  larr..



waaaa.. rs bahagia sbb bukan nak pakai jubah graduasi
sbb xsangka aku ada kawan yg sgttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt baik ngn aku


aku syang mereka sangat2


apa2 pon.. jasa korg aku xtahu nk bls cmne.. esp nawwar. adya. rs nak nangis pon ada. plg byk berkorban utk aku.. 


nawwar snggop bgn pagi sbb nk tlg aku
adya snggop dtg amik kat stesen..


baru aku tahu makna sahabat..


aku xsbr nk jmpa qil. haha.. ntah pe cter la dea tuh.. wundu gila.. yg si nawwar nih pon sama.. lama toi kat kedah.. adya.. huh sedih n sayu lak bila tau dea nk keja kat kuantan.. huhu.. tapi xpa..


hahha.. rasa sayang pnya meter tahap tingggi nih..


apa2 pon aku nk edit pic dgn jay2.. hohoho..


selmat malam
xoxo

Wednesday, June 15, 2011

hot n cute

suka tengok perempuan hot n cute
tapi
xsuka bila dia jadi saingan kita..


grr.. da la cantik.. nak berebut lak.. haha.. jeles2.. O-O

office!!!! via iphone someone.. woot2...


Monday, June 6, 2011

new episode

saya dendam dengan awak

Friday, June 3, 2011




died 






Everybody's Free (To Wear Sunscreen) Lyrics



please..
listen this video..
its inspire me
i knew it from my boss..

lets just do it.. ( dont u ever start to think ) and smile after doing it.. (please dont regret) haha

Rejab ( Bulan Allah)

esok 1 Rejab! excited.
tapi xmampu nak puasa esok.. huhu.. akan ku usahakan pada hari seterusnya..


Ya Allah.


mari kita tgk apa yg patot kita buat dan amal pada bulan Rejab ini!


1. Memperbanyakkan puasa sunat:

           i. Dalam Kitab Durratun Nasihin dinyatakan bahawa Rasulullah saw bersabda   bermaksud: “ Sesiapa yang berpuasa tiga hari pada permulaan Syaaban, tiga hari pertengahannya dan tiga  hari pada akhir Syaaban, maka Allah swt mencatat untuknya pahala seperti pahala tujuh puluh nabi dan seperti beribadat tujuh puluh tahun dan apabila dia mati pada tahun itu maka matinya seperti orang mati syahid.”
 ii. Jika berpuasa sehari dalam bulan Syaaban akan diharamkan tubuhnya dari api neraka. Dia akan menjadi taulan nabi Yusof di dalam syurga. Diberi pahala seperti pahala nabi Ayub dan Nabi Daud.
 iii  Jika berpuasa sebulan  pada bulan Syaaban, dipermudahkan Allah kepadanya Sakaratulmaut dan ditolaknya (terlepas) daripada kegelapan dalam kubur, dilepaskan daripada huru-hara Mungkar dan Nangkir, ditutup keaibannya di akhirat nanti dan diwajibkan syurga baginya.
 iv. Sesiapa yang berpuasa pada awal Khamis di bulan Syaaban dan akhir Khamis (juga dalam Syaaban) dimasukkannya dalam syurga .(Hadis Rasulullah yang dipetik dari kitab al-Barokah.)
v. Rasulullah saw turut bersabda yang bermaksud: “ Dinamakan Syaaban kerana padanya terdapat kebajikan yang amat banyak dan puasa yang lebih afdal sesudah Ramadan ialah puasa bulan Syaaban.” 

2. Perbanyakkan doa, zikir dan berselawat kepada Rasulullah saw:
      Sabda Nabi saw yang bermaksud: “Barang siapa yang mengagungkan bulan Syaaban, bertakwa kepada Allah, taat kepadaNya serta menahan diri dari perbuatan maksiat, maka Allah swt akan mengampuni segala dosanya dan menyelamatkannya pada tahun tersebut dari segala macam bencana dan penyakit.”(Dipetik dari kitab Zubdatul Wa’izhin)  

3. Bertaubat:
Bulan Syaaban merupakan bulan untuk kita memperbanyakkan taubat kepada Allah swt. Bulan Rejab bulan Allah. Bersedekah pada bulan Rejab dijauhkan Allah daripada api neraka kerana kemuliaan bulan Rejab, Bulan Allah. Allah jadikan di belakang bukit Jabal Qar bumi, yang putih yang penuh dengan
Malaikat dengan panji-panji berhimpun pada tiap malam Rejab meminta ampun oleh mereka kepada Umat Muhammad.

Allah menjawap: Telah aku ampunkan mereka! Barangsiapa meminta ampun (bersitighfar) kepada Allah pagi dan petang 70 kali atau 100 kali, pada bulan
Rejab di haramkan tubuhnya daripada api neraka.




MALAM NISFU SYAABAN:
 Malam 15 Syaaban lebih dikenali  sebagai malam  Nisfu Syaaban.
 Pada malam ini umat Islam sangat-sangat disarankan untuk memanfaatkannya kerana  malam ini penuh dengan rahmat dan doa sangat mustajab.
 Justeru umat Islam disaran untuk menghidupkan malam ini dengan membaca surah Yassin sebanyak tiga kali selepas solat maghrib.


Rejab ertinya ta'zim (kebesaran, keagungan, kemuliaan). (Rahmat, pemurah, kebajikan). Kerana kebesaran, keagungan dan kemuliaan bulan Rejab itu
maka Allah limpahkan rahmatNya, kemurahanNya dan terhadap hamba-hambaNya yang beriman dan beramal solih pada bulan Rejab, dengan berpuasa pada siangnya dan beribadat pada malamnya.


best friend contest!

best friend! best friend contest! hahaha mari join... http://www.eightdesignsboutique.com/search/label/contest

hadiah lumayan.. huhu .. yg 1st pnya xsempat nak masuk... so untk kali ke dua nih, tros edt gmba anta.. haha takot xsempat.. harap menang plisss.. hahaha.. bukan ape.. sy mahu menghabeskan masa dgn my best best friend.. hahah.. so stress rite now.. need somethng .. haha.. so. sy pertaruhkan gamba ini..

tak ku sangka

for so long....
now u contact me

for somehow
i see u

from far away.

destiny?

i ll maybe just says the area just so small, thats why i see u..

bye.. i dont want to recall any moment with u anymore.

kawan!


picture of da month! hihi.. girls wit a boy.

Thursday, May 26, 2011

2nd song for u..


I, I who have nothing
I, I who have no one
Adore you and want you so
I'm just a no one, with nothing to give you but oh
I love you
You, you buy her diamonds
Bright, sparkling diamonds
But believe me, dear, when I say
That she can give you the world

(sometimes: That you can give her the world)
But she'll never love you the way
I love you
You can take her any place she wants
To fancy clubs and restaurants
But I can only watch you with

My nose pressed up against the window pane
I, I who have nothing
I, I who have no one
Must watch you, go dancing by
Wrapped in the arms of somebody else
When darling it is I

Who love you

for u A

Dear my love,

no matter what, my heart always belongs to you.
im always waiting for u
i still can stand in front of u
eventhough u r with someone else
im still pray that ull be mine someday
but everything have been arrange.
no matter what,
ill just redha n tawakal.

i miss u so much.

mahalkita(philipino language)

ive got two songs for u...

When you have to look away
When you don't have much to say
That's when I love you

I love you just that way
To here you stumble when you speak
Or see you walk with two left feet
That's when I love you

I love you endlessly
And when your mad 'cause you lost the game
Forget I'm waiting in the rain
Baby, I love you, I love you anyway

'Cause here's my promise made tonight
You can count on me for life
'Cause that's when I love you
When nothing you do can change my mind

The more I learn, the more I love
The more my heart can't get enough
That's when I love you
When I love you no matter what

So when you turn to hide your eyes
'Cause the movie it made you cry
That's when I love you
I love you

A little more each time
And when you can't quite match you clothes
Or when you laugh at your own jokes
That's when I love you
I love you

More then you know
And when you forgot that we had a date
Or that look that you give when you show up late
Baby, I love you, I love you anyway

So here's my promise made tonight
You can count on me for life
'Cause that's when I love you
When nothing you do can change my mind

The more I learn, the more I love
The more my heart cant get enough
That's when I love you
When I love you no matter what

Ohh, that's when I love you when nothing baby
Nothing you do could change my mind
The more I learn, the more I love, the more my heart can't get enough
That's when I love you
When I love you no matter what
Ohh, no matter what


Saturday, May 21, 2011

great dinner


finally..ive got some happy n joy time wit ma friends. thanks nawwar.. thanks sgt2 ur family. wonderful dinner, comedy from Harith, great food.. shang ri la pnya mknn superb.. hoho.. recently i feels so sad. so lonely but last night i feels so enjoy happy.. we eat, dance laugh taking photos and etc.. n meet da cutest kid, khalish.. huhu xde gmba ngn dea lak.. tpi comell.. kulit licinn.. n bess jgak sbb adya dtg jgak ditemani dgn hani.. i feels so bless. but now im so tired.. cant wait to watch nur kasih plak.. another date with another person.. :D

thanks Sharifah Nawwar Iyliana Syed Unan Mashri
Happy Belated Birthday Dato' Paduka Syed Unan Mashri 60th


Monday, May 16, 2011

jodoh

hari ini sebenarnya mahu mnyiapkan kerja.
tapi fikiran melayang ke lain
memikirkan akan jodoh.

jodoh
( tg

Monday, May 9, 2011

my parents

sayang sayang sayang mak.. sayang sayang sayanggg abah...

Saturday, May 7, 2011

bad day



yeah what a bad day today

maybe im deserve this..

T_T

bad day

what a bad day.

mayb i deserve this.


Monday, April 25, 2011

angan-anganku

one small house with 2 bedrooms n one bath.

one big led tv
with dvd player from sony
speaker gempak

imac besaq satu - for work

large n easier wardrobe (custom made la beb)

veryy comfortable cushion

make one bedroom like a theatre room
paint with black color.

livin paint with mustard yellow color

big tilammmmmmm

ade aircond.

clean kitchen n clean bathroom

kat wall ade painting from me
n my picture
put some family n friends picture

internetttt - unifi laaarr..!!!!

n one husband.. hehe..

Monday, April 4, 2011

kill ur self


coke
i think i will die because of this one
high
give me hope
ill drink till im die
frustrated

explode
i  think ill explode
damn
its crazy

shit.
penings

Friday, April 1, 2011

hidup ini hanya mahu bermadah saja
akan tapi tida seorang memahaminya.

tamat

edited









Sunday, March 27, 2011

Wednesday, March 23, 2011

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

And I know an angel was sent just for me
And I know I'm meant to be where I am
And I'm gonna be
Standing right beside her tonight

And I'm gonna be by your side
I would never leave when she needs me most

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
And I'm gonna be here forever more
Every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

I'm forever keeping my angel close

Sunday, March 20, 2011

love



mak (pic)
nawar(pic)
adya(hilang) hehe

Saturday, March 12, 2011

seriously im in love with u so badly.

kosong

terluka
terseksa
terjerat dalam permainan sendiri
need to let it go
need to be strong

no one
would understand
tak perlu bermadah
tak perlu berdrama

ada mak
ada abah
ada semuanya
it seems like a perfect life

but its still empty

kosong
jiwa kosong
alpa
lupa akan pencipta

lupa kebesaranNya

bahagia sementara xsemestinya akan bahagia selama-lamanya
mungkin ini ujianku

im still feels empty.

sekian lama

sudah lama tidak meluahkan kata-kata di blog ku ini..
sekian lama
baharulah aku mampu mengupdatekannya
kakakku sudah 9bulan
hanya mnghitung bila masa mahu meletup
sekian lama
jmpa kawan rapat..
rindu

sekian lama aku xmerasa perasaan ini
rindu akan kenangan bersama rakan
tapi itu semua hanyalah kenangan
aku hanya mampu meneruskan
perjalanan hidopku

ilovemyfamily.


please stay

Thursday, February 17, 2011

aku juga mau berpuitis jgak la.. haha

aku
berdiri lemah
kerna aku insan yang lemah
perancangan semua tak menentu
perkiraan semua tak betol


apa yang tak kena?


aku hanya mampu bermimpi
mimpi mempunyai kamu
mimpi semuanya milikku


semua orang
menyuruh aku melupakannya
mereka kata aku bodoh
mereka kata aku buta


bukan aku bodoh
bukan aku buta


cuma aku celik dalam kebodohan.


kebodohan yang kadang-kadang mmbawa aku kebahagian
dan juga kesengsaraan


perancangan aku kacau bilau


aku resah


aku rungsing


hati ini dah hilang
hilang arah tuju


hanya mampu menikmati melodi yang indah


apakah betol?
apakah benar?


penghujung yang tiada penghujung


ok.aku lapar.lapar. usaha jangan xusaha.nihxmkn yang nak tulis mcm2. lapar grrrr. tahan.. semua godaan..hohoho

Tuesday, February 15, 2011

damn

i miss u like crazy
till i want to kill u
dance with me..




love me.