Thursday, February 17, 2011

aku juga mau berpuitis jgak la.. haha

aku
berdiri lemah
kerna aku insan yang lemah
perancangan semua tak menentu
perkiraan semua tak betol


apa yang tak kena?


aku hanya mampu bermimpi
mimpi mempunyai kamu
mimpi semuanya milikku


semua orang
menyuruh aku melupakannya
mereka kata aku bodoh
mereka kata aku buta


bukan aku bodoh
bukan aku buta


cuma aku celik dalam kebodohan.


kebodohan yang kadang-kadang mmbawa aku kebahagian
dan juga kesengsaraan


perancangan aku kacau bilau


aku resah


aku rungsing


hati ini dah hilang
hilang arah tuju


hanya mampu menikmati melodi yang indah


apakah betol?
apakah benar?


penghujung yang tiada penghujung


ok.aku lapar.lapar. usaha jangan xusaha.nihxmkn yang nak tulis mcm2. lapar grrrr. tahan.. semua godaan..hohoho

3 comments: