Tuesday, February 8, 2011

jiwang bersama best mate

hyewon_stan: after midnight
hyewon_stan: my love is yours only


narieta dliana: lalalala
narieta dliana: easy come easy go
narieta dliana: dat just how u liv

hyewon_stan: xeasy pon
hyewon_stan:
hyewon_stan: hahahha
hyewon_stan: easy rhb ade arr

narieta dliana: black black black n blue beat me till im numb
narieta dliana: bad men mad man
narieta dliana: dat just wut u r

hyewon_stan: yeahh
hyewon_stan: keep me dazed

narieta dliana: hihihihihiahihi

hyewon_stan: aku dduk sendirian
hyewon_stan: lalalala
hyewon_stan: aku ingin kau tahu
hyewon_stan: betapa ku gmbra

narieta dliana: aku sepi
narieta dliana: sepi dan sendiri aku benci
narieta dliana: bosan aku dgn penat
narieta dliana: enyah saja kau pekat
narieta dliana: sperti berjelaga jika kusendiri
narieta dliana: kanapa x goygkan saja locengnya
narieta dliana: biar jatuh
narieta dliana: sampai gaduh
narieta dliana: atau aku hrus berlari ke hutan

hyewon_stan: aku mmeg terlanjur mnencintaimu
hyewon_stan: dan tak pernah ku sesali itu

narieta dliana: belok ke telaga

hyewon_stan: seluruh jiwa telah ku serahklan
hyewon_stan: mmgngam janji setia ku
hyewon_stan: belok ke telaga?????

narieta dliana: hahahha

hyewon_stan: bila rasaku ini rasa mu

narieta dliana: harus bagaimana lagi
narieta dliana: dan terus begini

hyewon_stan: sanggopkah ngkau menahan sakitnya

narieta dliana: dgrkan aku

hyewon_stan: terkhianati cinta yg ku jaga

narieta dliana: sila lihat mataku

hyewon_stan: betapa hancrnya hati ini kasihh....

narieta dliana: namun harus sampai bila?

hyewon_stan: semua telah terjadii
hyewon_stan: smpai kapan2

narieta dliana: maafkanlah ku x bisa hidup tanpakamu
hyewon_stan: aku mencintaime
hyewon_stan: *mu

narieta dliana: fahamila ku x bisa hdup tanpa kamu
hyewon_stan: faham

narieta dliana: aku mncintai me
narieta dliana: cinta diri sendiri ka
narieta dliana: hihi

hyewon_stan: hahahh ya la
hyewon_stan: love ur self

narieta dliana: sejak ia pergi dr hidupku
narieta dliana: ku merasa sepi
narieta dliana: dia tinggalkan ku sendiri dsini
narieta dliana: tanpa satu yg pasti

hyewon_stan: bila cinta.. kini..
hyewon_stan: xlagi bermakna
hyewon_stan: yg krasa kini

narieta dliana: aku x rawu harus bagaimana
hyewon_stan: hanyalah nestapa

narieta dliana: aku merasa tiada berkawan
narieta dliana: selain dirimu
narieta dliana: selain cintamu

hyewon_stan: ditingalkan dgn kejam seklaiiiiii
hyewon_stan: tiada berkawna?

narieta dliana: kiirim aku malaikatmu biar jd kawan hidupku
narieta dliana: dahulu kau mncintaiku
narieta dliana: dahulu kau mginikanku
narieta dliana: mestipun x pernah ada jawabku

hyewon_stan: :((

narieta dliana: x berniat kau tggalkanku
narieta dliana: skarang kau pergi menjauh
narieta dliana: skrg kau tggalkan aku
narieta dliana: disaatku mulai mgharapkanmu
narieta dliana: dan u mohon maafknku
narieta dliana: xmahu lagi aku percaya pada smua kasih sygmu

hyewon_stan: mengapa kau pergi

narieta dliana: xmahu lg aku tersentuh pada smua pengakuanmu
hyewon_stan: mngapa kau kecewa kan

narieta dliana: kamu takan mengerti rasa sakitini
hyewon_stan: mngapa kau sakiti
hyewon_stan: mngapa melukakan

narieta dliana: kebohongan dr mulut manis mu
hyewon_stan: mngapa kau mmberi
hyewon_stan: mgapa kau akhiri

narieta dliana: pergilah kau pergi dr hidupku
hyewon_stan: mgapa kau memulakan

narieta dliana: bawalah smua rasa bersalahmu
hyewon_stan: dgn getaran jiwa ku

narieta dliana: kupercaimuu kubanggakan kamu kuberikan segalanya
narieta dliana: ku xmahu lagi
narieta dliana: wohooooooyeeeeeeeee
narieta dliana: sudah lah sudaaahh
narieta dliana: ku harus pergi

hyewon_stan: sudahhhhh

narieta dliana: jangan kau tangisi aku lg
narieta dliana:

hyewon_stan: I'm holding on your rope
Got me ten feet off the ground
And I'm hearing what you say
But I just can't make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down
But wait...
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around and say..

narieta dliana: lgu sapa tu
hyewon_stan: That it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
hyewon_stan: jum nyanyiiiiiiiii

2 comments: