Sunday, July 29, 2012

Kekuatan diri.

Salam ramadhan.
Ak bersyukur ak sempat mnghadapi bulan ramadhan.
Bulan yg dirahmati Allah.

Ak bertaubat pada mu Ya Allah
Aku sedar. Aku salah. Aku redha.

Maafkan aku.
Sekuat mana pon aku.. Aku masih lemah.. Lemah sgt2.. Aku diuji. Aku.menerima hukuman. Ak tahu peritnya.. Ak redha...
Bulan ramadhan kali nih memg betul2 kuatkn diri aku.. Aku rs sedih. Aku takot. Tiada siapa memahami ak.selain Mu Ya Allah.
Dendam suatu yg buruk. Ya Allah jauhkan hati aku dr dendam. Kuatkan lah hati aku supaya redha dgn takdir semua ini.
Aku.. Aku masih berusaha.. Kdg2 aku xmampu.. Ak xtahan.. Hati aku bagai pecah seribu..
Aku mahu cintaMu Ya Allah.. Aku mahu keampunanMu.. Ak mahu keredhaanMu.. Hati ini terlalu sakit.. Hanya keredhaanMu mampu mengubati hatiku Ya Allah..
Kawan2.. Kuatkanlah hati.. Doa lah sm2.. Supaya kita dpt keredhaan dariNya..
Allahuakbar.

No comments:

Post a Comment